Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Maria - 3 februari 2014 13:38

Inte skrivit på ett bra tag men har mått riktigt dåligt och inte haft lust plus att yngsta sonen är sjuk så sömn kan man ju drömma om.
Men slänger iväg ett inlägg nu iallafall.

Denna vecka är minst sagt händelserik, för min del iaf :)

Först idag då, jag var hos doktorn på vc för att försöka få hjälp med min depression och ångest.
Han frågade en del och sen fick jag fylla i två papper, led av svår depression enl ett av frågeformulären och hade utan tvekan ångest (inget jag inte visste om alltså men bra att se att man inte inbillar sig som en annan läkare tyckte ja gjorde för nåt år sedan).
Fick ny medicin utskriven, venlafaxin och hoppas det hjälper bättre än föregående som inte hjälpt alls på länge.
Sen skrev han remiss till en psykolog inne i stan som dom hade avtal med. Får 10 kbt sessioner, vet dock att 10 besök hos psykologen inte kommer göra mig frisk men skulle få komma till en annan sen som skulle börja på vc.
Känns skönt att äntligen få hjälp iaf!

Imorgon ska jag till sjukhuset och skriva in mig inför operation på onsdag. Blir att träffa läkare, narkosen och allt vad det var.
Spännande och jag har en del frågor ang tiden efter op så det ska bli skönt att äntligen kunna få dom besvarade.

Sen då, kommer onsdag... Då är det dags för bukplastik... iiiiiihhhh!!:D
Nervös men ser som sagt verkligen fram emot det! Sitter och försöker föreställa mig hur det kommer se ut men det går inte.
Ska ta före bild med ett linne sen så kan ta en efter sen när op är gjord för att vissa då jag fått förfrågan här, så behöver jag inte tänka på att ärr och shit syns :)

Skriver nog inget mer förens op är gjord och jag kommit hem igen.

Önska mig lycka till!!:))

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards