Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Maria - 8 februari 2014 19:27

Nu har det gått några dagar sedan bukplastiken, känns helt ok, lite öm.
Värst är att jag fått jobbiga biverkningar av dom starka värktabletterna, mår jätteilla, yr och trött men imorgon tar jag sista och sen borde alvedon/panodil räcka som smärtlindring. Det tror jag det kommer göra också, gör mindre ont än jag trodde men sen vilar jag mycket och sitter/står/går som man ska för att inte överanstränga stygnen och magen.
Maken är helt underbar och tar hand om allt utan att klaga<3

Rör på mig lite så klart då man ju måste röra sig för att undvika blodproppar och så. Känns viktigt så då och då lyfter jag arslet från soffan och vandrar runt lite.

Känns som om detta kommer bli riktigt bra och det ska bli kul att se slutresultat sen när det är läkt helt och svullnaden lagt sig.
Ångrar inte en sekund att jag gjorde detta, så glad och nöjd!:)

Före och efter

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards