Alla inlägg den 6 september 2014

Av Maria - 6 september 2014 23:25

Trots att dagens cirkeltränings pass var segt och jobbigt så gjorde jag framsteg. Klarade plankan 1 min båda gångerna jag gjorde det! Så jäkla stolt, speciellt efter andra omgången då jag var helt slut och det krävdes verkligen styrka och fokus för att orka det.

Förr brukade jag gärna slöa till det så att säga, när det gick trögt med träningen men nu kämpar jag mig igenom det och ger inte upp. Vet ju att jag inte kommer göra bättre ifrån mig om jag ger upp hela tiden.

Kosten blir även bättre och bättre, ingen hetsätning på ett par dagar även om lite godis slunkit ner.
Känner även att jag är mycket hungrigare nu sen jag började träna, om det är ett bra eller dåligt tecken vet jag inte dock ;) Måste nog öka kaloriintaget lite, med nyttiga kalorier då, alltså inte godis. Hoppas få bukt med hungern då.

Svettigt värre efter dagens pass!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards