Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Maria - 3 juni 2014 20:33

Mått som fan idag också, så jäkla surt då jag måste skippa träningen igen...
Har dock kommit underfund med varför jag mår så jäkla dåligt. Kom nämligen och tänka på att jag vart utan min antidepressiva ett par dagar då misstog mig och trodde jag hade ett uttag till.
Googlade på utsättnings symtom Venlafaxin och ja, det är definitivt det jag upplever... Fy fan, kommer aldrig glömma att förnya receptet i tid igen. Kommer ju dock ta några dagar innan receptet finns på Apoteket men en snäll vän var en räddare i nöden och skickar en karta till mig då h*n åt samma medicin med samma dosering. Så nu slipper jag vänta ev nästa vecka utan får det imorgon om jag har tur.

Skönt att veta vad det beror på men surt att det förstört min träningsplan för veckan:(
Nåja, så fort jag inte mår som om jag blivit överkörd av en buss blir det skön och härlig träning igen!

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards