Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Maria - 5 juni 2014 20:57

Efter några dagars fruktansvärt mående så mår jag idag mycket bättre! Fick ju en karta med Venlafaxin igår av en snäll vän och när jag vaknade idag vart jag fortfarande yr och illamående men inte i närheten av hur jag mådde igår t ex.
Skönt att den persen är över och jag påminner mig själv att inte glömma bort att förnya mitt recept igen!

Nu kan jag ju träna igen då, yaay! Blir på lördag dock för då ska jag hämta ut en av mina kettlebells jag beställde, den på 4 kg. Ska bli kul att känna hur stor skillnaden blir nu när den kommer väga det dubbla mot min nuvarande.
Förväntar mig en go och mör kropp efter första passet med den iallafall.

Om man jämför med förr så går jag väldigt mycket nu, ca 5 km/dag om man slår ut det på en vecka. Det märks på mina ben, dom har blivit mer slimma och fasta, riktigt kul när man upptäcker sånt!:)
Min styrketräning hjälper ju till också men kan tänka mig att promenaderna gör sitt. Får mig att vilja gå ännu mer och tänker nog lägga till en extra runda varje dag, för att öka kilometer antalet per dag till en högre siffra.

Dom blir mindre och dallrar inte lika mycket nu, hehe!

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards