Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Maria - 7 juni 2014 21:20

Lite hes idag men eftersom jag känner mig pigg och alert så invigde jag min nya kettlebell med ett 50 min pass och shit vilken skillnad från 2 kg. Äntligen fick mina muskler jobba lite och just nu är jag alldeles mör i armar och ben.
Nu ska jag väl få lite muskler hoppas jag!;)
Måste dock komma på lite fler övningar utöver dom jag kör nu. Fick ju med ett papper med några från den nya kettlebellen så jag tänkte kolla där och se vilka som känns intressanta.
Just nu så fokuserar jag ju på armarna, den enda övning jag gör som inte är för dom är mina squats. Tänkte göra olika program med övningar beroende på vilken kroppsdel jag ska fokusera på. Finns säkert redan på nätet men jag vill hellre göra egna.
Kul att variera lite också och inte bara låta armarna jobba mest varje gång.

Puss på min nya vän som gav mig ett riktigt hårt pass!;)

Av Maria - 7 juni 2014 13:40

Idag hämtade jag ut en av min kettlebells, trodde det var den på 4 kg men det vart 6 kgs klumpen. Testade den lite smått när jag kom hem och det kändes riktigt bra så jag skippar 4 kg. Det känns onödigt att slösa pengar på en till när 6 kg lär funka bra!

Nya vännen<3

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards