Alla inlägg under juni 2014

Av Maria - 2 juni 2014 22:29

Dagen började bra, strålande väder, glada barn och härlig stämning på jobbet.
Fick till 1.32 mil också, gått en del och det kändes toppen och nu till kvällen vart det ett styrkepass planerat.

Barnen fick lite nya kläder också, badkläder bland annat. Är väl dags att tänka på det nu när sommaren är här:)
Har beställt en baddräkt jag också, tror nämligen inte jag vågar bada i bikini i år, hehe. Men jag har ju tre om jag skulle komma på andra tankar.

Nåja, dagen började som sagt bra och fortsatte så, vart dock lite små yr sedan jag vaknade men inget som störde.
Efter middagen så vände allt och jag blev helt kallsvettig, illamående och jätteyr:(
Och så har jag mått nu i några timmar...
Mår bättre till och från och får upp hoppet så att säga men sen mår jag dåligt igen. Men jag hoppas lite sömn ska göra det helt bra, vill helst inte vara hemma från jobbet då jag ju kommer vara hemma på torsdag.

Vill ju inte avsluta negativt så en rolig sak.
Beställde två nya kettlebells (med postförskott) och trodde jag skulle behöva vänta på dom till löning (nästa fredag) men en skickades idag och det var den som kostade minst. Så i övermorgon får jag en på 4 kg (andra kommer vara på 6 kg). Äntligen! Kroppen kommer få känna på hur det är att ta i igen!:)

Väntade ett bra tag på att maken skulle möta oss vid affären så jag hann få till några fina kort på våra underbara ungar<3

Fint väder med vackra moln, det vände dock och det började spöregna, mindre kul;)

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards