Alla inlägg den 20 maj 2014

Av Maria - 20 maj 2014 23:38

Blev lite styrketräning tillslut, senare än jag tänkte då jag aldrig riktigt fick chansen när barnen var vakna.
Hade egentligen inte alls lust men klädde om och satte igång ändå. Kändes riktigt bra, körde med min kettlebell i 15 min och testade sedan plankan som jag orkade 30 sek. Fokuserade på armarna idag, haha vill ju bli av med gäddhänget!;) Blev ju ingen lång träning men bättre det än ingen alls.

Efter åt så smaskade jag i mig en skål jordgubbar med grädde, gudomligt gott! Blev till och med kvar så jag kan ta imorgon också, nice!:)

Har verkligen inte den kropp jag önskar för tillfället... Som ni ser på bilden så sitter inte mina träningsshorts bra, de är lite för tighta och ja, bilringen gör ju sitt men det är asvarmt att träna i lägenheten så det fick bli så. Inte så att någon förutom maken såg ändå;)
Nåja, fettet ska bort och jag ska bli mer slimmad och muskulös, det får ta den tid det tar men det kommer bli så och där med basta!;)

Träning idag och jag med för tighta shorts:p

Bjuder även på denna bild, dom är glada för sina nya stövlar:D

Av Maria - 20 maj 2014 10:38

Andra dagen med lchf nu då, känns toppen hittills. Godissug har jag men jag står emot, vet ju att det blir bättre om några dagar.
Det är dessutom en bra årstid att börja äta lchf på då färska jordgubbar (inte svenska än här dock) finns i affären, det med grädde är ju gudomligt gott!!

Träning blev det ingen igår då lillen var seg att söva och när det väl var klart hade jag noll lust att göra det.
Kör efter middagen idag när barnen är vakna istället, då har jag ingen ursäkt iallafall att slippa;) Sen fattar jag inte ens varför jag skippar det då jag älskar att träna men det blir alltid såhär efter uppehåll (har ju vart sjuk till och från i nästan 3 veckor)... Men det är bara att komma igång så återkommer den underbara känslan igen!:)

Tummen upp för att lchf funkar bra :)

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards