Alla inlägg den 29 maj 2014

Av Maria - 29 maj 2014 23:02

Det blev ingen träning idag, spenderade hela dagen med familjemys istället.
Haft besök av barnens farfar och jag bakade en god sockerkaka besöket till ära, använde ett recept jag fick från "Hemkunskapen" i skolan när jag var typ 8-10 år. Det funkar bra och smakar mumma!

Barnen fick nytt spel igår också (Skylanders Swap force) och det ville dom ju gärna visa farfar så det blev en stunds spelande som slutade med att jag fick avsluta banan då barnen tappade lusten och ville gå ut istället, haha, smarta barn!;)

En riktigt mysig och trevlig dag och yngste sonen vart på ovanligt bra humör, vilket är skönt då han haft en period med myyycket gnäll... Hoppas hans goda humör håller i sig!

Blev ju lite onyttigheter idag ska erkännas, sockerkaka, lite kakor, godis och energidryck men ingen ångest (som jag annars alltid hade förr), bara att göra morgondagen bättre och det ska jag! Minst en timmes styrka planerat och så ska jag dra ut barnen på en liten promenad också.

Goda sockerkakan.

Bustrollet med sina förtrollande ögon<3

Presentation

Tre barns mamma på 28 år som varit överviktig nästan hela mitt liv. Tog tag i vikten 2006 när vågen stannade på hela 145 kg, väger nu 75 kg och fokuserar på att slimma min kropp och få muskler.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards